Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de asistență si informare a cetățenilor din județul Timiș în contextul pandemiei provocate de infecția cu virusul SARS-CoV-2 și pentru creșterea promptitudinii de soluționare a solicitărilor acestora, au avut loc consultări între Institutia Prefectului Timiș si Direcția de Sănătate Publică a judetului Timiș, urmând să fie pus în funcțiune un call center care să vină în sprijinul Direcției de Sănătate Publică, intens solicitată in acesta perioada.
Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara a pus la dispoziție spațiul și infrastructura, iar studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie Victor Babeș din Timișoara vor prelua apelurile. Această inițiativa va deveni operațională și cu sprijinul Serviciului de Ambulanță Timis.
Acest call center va funcționa sub coordonarea Direcției de Sănătate Publică Timiș, la sediul Direcției de Asistență Socială Timișoara, situat pe Calea Lipovei. Numărul operațional este 0356981 – pentru probleme sociale.
Pentru partea medicală rămâne valabil call center-ul Direcției de Sănătate Publică Timiș.
La începutul acestei săptămâni va deveni operațională și centrala integrativă de apeluri de la nivelul Direcției de Sănătate Publică care va putea prelua peste 40 de apeluri simultan.
Centrala va asigura legătura între serviciile medicale precum și cele de asistență de urgență și serviciile sociale la un singur număr unic.
Totodată va conecta medicii de familie, pacienții, Direcția de Sănătate Publică, CJCCI, precum și Centrul de asistență socială într-un serviciu integrat care va fi coordonat mult mai ușor în perioada următoare.