Federația Română de Fotbal (FRF) și Lagardère Travel Retail România au încheiat un parteneriat de amploare pentru a aduce mai aproape de fani produsele echipei naționale de fotbal. În cadrul colaborării, 22 de magazine din țară, inclusiv în Timișoara, vor găzdui echipamente complete de fotbal, tricouri, eșarfe, fulare, mingi și multe altele.
Echipamentele naționalei, disponibile în magazinele din aeroporturi și orașe
Fanii fotbalului vor putea găsi produsele echipei naționale în magazinele din aeroporturile din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Suceava, Bacău și Iași. De asemenea, produsele vor fi disponibile în magazine din București, Ploiești, Pitești, Oradea, Iași, Baia Mare, Craiova, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Constanța.
Schimbări în modul de cumpărare: de la online la aeroport
Modul în care oamenii trăiesc, călătoresc și fac cumpărături s-a schimbat semnificativ. Lagardère Travel Retail România aduce acum fotbalul în centrul atenției clienților săi, anticipând nevoile și preferințele acestora. Directorul General al companiei, Marius Văcălău, a săus că: „Este o bucurie pentru noi să fim puntea dintre microbiști și produsele dragi lor. Știm că acestea nu sunt simple obiecte, ci poartă cu ele toate amintirile și nostalgiile pe care cuvântul – fotbal – le evocă”.
Având cea mai extinsă rețea de comerț aeroportuar din România, Lagardère Travel Retail România oferă o oportunitate deosebită pentru promovarea României și a naționalei de fotbal. Răzvan Burleanu, Președintele FRF, a precizat: „Suntem bucuroși pentru semnarea acestui parteneriat prin intermediul căruia tricoul echipei naționale și alte produse cu însemnele României sunt mai aproape de toți suporterii tricolori. Prin rețeaua de magazine Lagardère Travel Retail România avem șansa, de acum, de a ajunge în fiecare lună la peste trei milioane de români din diferite zone ale țării”.
Despre Lagardère Travel Retail și colaborarea cu FRF
Lagardère Travel Retail, lider global în industria de retail destinat călătorilor, operează peste 5.000 de magazine în 42 de țări. În România, compania este prezentă de peste 25 de ani și gestionează o rețea de aproape 300 de magazine sub 7 branduri, inclusiv Inmedio, Relay și 1Minute. Prin această colaborare cu FRF, se urmărește dezvoltarea unei strategii de promovare la scară largă a României și a naționalei de fotbal în toate aeroporturile din țară.
Pentru mai multe detalii, puteți accesa site-ul Lagardère Travel Retail România.