Redacție July 4, 2022

 

Începând de astăzi, 4 iulie, vechea centrală analogică a Primăriei Timișoara va fi înlocuită cu o centrală digitală nouă. Vocea care îi va ajuta pe timișoreni să obțină informațiile de care au nevoie sau să intre în legătură cu anumite departamente și direcții îi aparține cunoscutei actrițe timișorene Olga Török.

 

Noua centrală digitală este complet automatizată, însă pentru situații neprevăzute timișorenii pot intra în contact și cu un operator uman, care să îi direcționeze către departamentul care le poate soluționa problema.

 

„Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante. Le mulțumesc tuturor celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și, totodată, îi mulțumesc Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect”, a spus primarul Dominic Fritz.

 

Câteva avantaje ale noii centrale digitale sunt:

 

1. Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului;
2. Se înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate pe care nu o aveam până acum ne ajută să luăm măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii;
3. Timișorenii pot lăsa mesaje pentru a fi contactați;
4. Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe);
5. Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu primăria;
6. Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

 

Pentru a vizualiza meniul de opțiuni de apel accesați următorul link: https://contact.primariatm.ro/

 

Valoarea investiției este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*