Continental anunță la Auto Shanghai 2025 că divizia sa Automotive va purta numele Aumovio. Noul brand reflectă ambiția companiei de a conduce în inovația auto și de a răspunde cererii în creștere din China.
Continental își redenumește sectorul de activitate Automotive în Aumovio, au anunțat oficialii companiei miercuri, 23 aprilie 2025, la târgul Auto Shanghai din China. Noul nume vine ca parte a unei strategii de repoziționare pe o piață globală aflată în plină transformare.
„Am aliniat constant sectorul automotive la tehnologiile viitorului și ne adaptăm rapid, inovativ și dintr-o poziție competitivă puternică la evoluțiile pieței”, a declarat Philipp von Hirschheydt, membru în Consiliul Executiv al Continental și CEO Automotive.
Ce este Aumovio
Reprezentanții companiei spun că Aumovio îmbină tradiția și expertiza tehnologică a Continental cu ambiția de a modela mobilitatea viitorului. Compania va furniza soluții electronice pentru vehicule definite de software și va susține o mobilitate conectată, sigură și autonomă pentru clienți din întreaga lume.
„Viitorul nostru brand reflectă această ambiție”, a mai precizat Hirschheydt.
Lansarea noului brand la Auto Shanghai 2025 evidențiază importanța pieței din China în strategia companiei. Continental adoptă o abordare „în piață pentru piață”, axată pe dezvoltarea de soluții personalizate pentru fiecare regiune.
Potrivit unei analize realizate de Berylls, valoarea soluțiilor per vehicul oferite de Aumovio este estimată să crească cu 4,7% anual până în 2029 — o dinamică superioară față de creșterea producției globale de autoturisme și vehicule comerciale ușoare.
Ce urmează
Următoarea etapă majoră este listarea Aumovio la Bursa de Valori din Frankfurt, planificată pentru septembrie 2025, în urma aprobării din partea Adunării Generale a Acționarilor Continental, programată pe 25 aprilie 2025.
Divizia Automotive, viitoarea Aumovio, are o prezență solidă și în România, cu activități în Brașov, Iași, Sibiu și Timișoara.
foto (c) Melissa Erichsen/dpa