Șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Timiș recomandă celor care consideră că energia le-a fost tarifată incorect și au primit facturi prea mari să se adreseze prima dată furnizorului de energie și apoi, dacă nu rezolvă problema, să apeleze la Protecția Consumatorului.
„ Când au o nelămurire vizavi de modul de calcul al facturii, vizavi de tarif sau că este o factură mult prea mare, în primul rând să ia legătura cu operatorul economic, să încerce să rezolve amiabil. Dacă nu reușesc, atunci îi așteptăm la noi să depună reclamație pe www.anpc.ro sau să se deplaseze la sediul nostru din Piața Unirii, numărul 3”, a declarat Alin Gubandru, șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Timiș, la Radio Timișoara.
Vă reamintim că ANPC vrea să propună Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei introducerea unui sistem de semnalizare a prezenţei fizice, pe teren, a celor care citesc contorul de energie, astfel încât consumatorul să fie informat asupra momentului citirii indexului de consum.