Comunicat Primăria Timișoara
Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special cu ocazia alegerilor prezidențiale, pentru a facilita accesul cetățenilor la documentele necesare exercitării dreptului de vot. Astfel, în zilele de 23 și 24 noiembrie 2024, programul de lucru va fi următorul:
Sâmbătă, 23 noiembrie 2024: 08:00 – 16:00
Duminică, 24 noiembrie 2024: 07:00 – 21:00
În acest interval, cetățenii pot depune cereri pentru emiterea actelor de identitate și pot ridica documentele conform următorului calendar:
Data depunerii cererilor la ghișeu: | Data eliberării: |
18.11.2024 | 21.11.2024 |
19.11.2024 | 22.11.2024 |
20.11.2024 21.11.2024 (în prima parte a zilei) | 23.11.2024 |
21.11.2024 (a doua parte a zilei) 22.11.2024 | 24.11.2024 |
23.11.2024 24.11.2024 | 24.11.2024 |
Programul pentru weekendurile 30 noiembrie-1 decembrie și 7-8 decembrie 2024 va fi identic cu cel al weekendului 23-24 noiembrie.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro.