Dominic Fritz a anunțat că va supune aprobării Consiliului Local un proiect de hotărâre care vizează restructurarea și eficientizarea Poliției Locale.
Reorganizarea se va face prin transformarea vechiului departament într-o structură nouă, o direcție generală, cum este organizată această activitate și în alte mari orașe ale țării (București, Cluj-Napoca, Arad, Sibiu, Iași etc). Numărul de posturi se reduce cu 14, de la 372 la 358, ca urmare a reducerii numărului de locuitori ai Timișoarei, conform datelor de la Statistică, transmise prin Prefectura Timiș. Posturile reduse fac parte din categoria celor neocupate.
La nivel de conducere, se reduce numărul de posturi de la 25 în vechea organigramă, la 21 în noua organigramă. Astfel, Compartimentul de Intervenție Rapidă, care înainte era încorporat în Biroul Ordine Publică și Intervenție Rapidă, va reveni în subordinea directă a directorului general. Acesta va avea 21 de polițiști locali. La Serviciul Inspecție Comercială vor fi 5 polițiști în plus, suplimentarea fiind de la 8 la 13, la Serviciul Protecția Mediului vor fi 13 față de 10 în vechea organigramă, la Poliția Piețelor vor fi doi polițiști în plus, ajungând la 15 în total, iar la Serviciul Disciplina în Construcții va fi cu unul în plus, adică 11.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la adresa: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=B12BE9A216D6D786C225885A003E92BA