Managerul general al SCM Timișoara, Alexandru Dedu, a declarat, astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, susținută la sala „Constantin Jude” că politica de ticketing își propune să aducă în tribune familii întregi la meciurile echipelor clubului.
„Aștept să avem o politică de ticketing comună, în care va exista un abonament general, apoi vor fi abonamente indoor-outdoor, va fi și pe categorii de vârstă, pentru cei care sunt elevi-stuidenți sau au alte probleme. Ne interesează să aducem familii întregi în tribună, dar și la stadionul de rugby va fi o politică în direcția asta.”
Întrebat dacă se așteaptă avizul ISU pentru introducerea sistemului de vânzare a biletelor, Alexandru Dedu a spus că, prima dată, va trebui organizat clubul. „Este nevoie de autorizarea ISU și, da, numai că… și acesta este unul dintre lucrurile pe care cei care iubesc sportul trebuie să-l știe. În momentul de față clubul SCM Timișoara este, fizic, format din trei cluburi, lucru care nu este ok pentru viitorul acestui club. Trebuie să existe o singură identitate, un singur tip de administrare, o singură strategie și totul trebuie să culmine cu excelență, cu unitate și cu echipa comunității. Iar politica de ticketing va fi parte integrantă.”
Fostul mare handbalist a precizat că echipa managerială a clubului s-a aflat în diverse întâlniri cu reprezentanți ai instituțiilor din Timișoara și județul Timiș, iar la finalul acestoa, se va trage o concluzie, care va fi prezentată presei. „Scopul acestor întâlniri este, în primul rând, de a ne face cunoscuți ca și oameni, în al dolea rînd ne interesează să transmitem strategia pe care o vom urma, ne interesează să capacităm, cât mai multe instituții și oameni decidenți în proiectul nostru, fiindcă vorbim despre un club al comunității timișorene. Ne-am propus ca la următoarea conferință de presă să facem o analiză în care să prezentăm realitatea clubului, din mai multe puncte de vedere.”
Alexandru Dedu a explicat că, cel mai probabil la jumătatea anului, în baza analizelor ce vor urma, va face cunoscută strategia de dezvoltare și, în funcție de disponibilitatea de implicare a autorităților locale și județene, SCM să devină un pol în Banat. „În același timp, undeva la jumătatea anului, vrem să propunem o strategie de abordare a sportului nu doar din punct de vedere al SCM Timișoara, ci o ierarhizare a competențelor la nivel de oraș, în primul rând și, de ce nu, în cazul în care există interes la nivel de județ, în așa fel încât să existe obiective comune, să nu existe canibalizare, apropo de sporturi, de resurse, de bază de selecție. Noi o să propunem lucrul acesta și, în cazul în care se va dori, ar fi o strategie pe termen lung, care să poată să genereze mișcare, dar și performanță pentru Banat.”