Centrul de Proiecte face angajări, după ce Consiliul Local Timișoara a aprobat la jumătatea lunii mai suplimentarea organigramei instituției din subordine cu încă 16 posturi, dar și a bugetului acesteia cu încă 1,2 milioane de lei.
Centrul avea 14 posturi în organigramă, iar acum a scos la concurs încă 16 posturi în domeniile: programe și proiecte, programare și administrare de spații, juridic, foto-video și administrare platforme, financiar și contabilitate, achiziții publice.
Mai exact, se caută:
- Administrator
- Casier
- Consilier juridic, grad IA
- Expert achiziții publice, grad profesional II
- Expert producție foto-video și administrare platforme, grad II
- Expert programare spații, grad I (2 posturi)
- Expert programe și proiecte, grad IA
- Expert programe și proiecte, grad II
- Expert tehnic general, grad I
- Inspector de specialitate – operator sunet, lumini, imagine, grad II
- Inspector de specialitate contabilitate, grad IA
- Inspector de specialitate financiar, grad IA (2 posturi)
- Șef Birou Buget, Financiar și Achiziții Publice, grad I
- Șef Serviciu Programare și Administrare Spații, grad I
Perioada de depunere a dosarelor de participare la concurs este începând de azi, 31 mai, și până în 15 iunie la ora 16:00. Dosarele se depun fizic, la sediul Centrului de Proiecte de pe strada Vasile Alecsandri, nr. 1, SAD 7.
Toate detaliile despre posturile disponibile și concursul aferent le găsiți la adresa: https://centruldeproiecte.ro/concursuri/