De la începutul anului 2024, inspectoratele județene pentru situații de urgență vor procesa solicitările de AVIZARE/AUTORIZARE în domeniul securității la incendiu/protecției civile exclusiv în format electronic.
Pentru excepții, documentațiile tehnice de proiectare pot fi depuse în format letric până la data de 31.03.2024.
Prin această schimbare, se facilitează depunerea și procesarea eficientă a documentelor, eliminând birocrația și reducând timpul de așteptare.
Important: Modelul de împuternicire este obligatoriu pentru depunerea documentației tehnice în format electronic.
PREZENTARE PRIVIND MODUL DE DEPUNERE A DOCUMENTAȚIEI TEHNICE ÎN FORMAT ELECTRONIC
Investitorii și beneficiarii investițiilor trebuie să urmeze acești pași:
- Scanare individuală: Fiecare piesă scrisă și desenată trebuie scanată în format PDF, inclusiv cererea-tip, scenariul de securitate la incendiu, referatul verificatorului de proiecte, planul de situație, etc.
- Semnătură electronică: Investitorii sau beneficiarii trebuie să semneze electronic documentația tehnică scanată.
- Model de împuternicire: Investitorul/beneficiarul investiției trebuie să întocmească un model de împuternicire pentru persoana desemnată/proiectantul investiției.
- Depunere electronică: Cererea-tip, însoțită de documentația tehnică, se va depune în format electronic la adresa de e-mail a Inspectoratului pentru Situații de Urgență Județean/București-Ilfov, conform zonei de competență.
Admiterea semnăturii electronice aparținând altei persoane decât investitorul/beneficiarul investiției poate avea loc doar cu împuternicire.
Toate detaliile, aici:
https://www.isutimis.ro/images/AVIZARE_-AUTORIZARE/Prezentare-PDF.pdf
foto (c) Inquam Photos / Octav Ganea