Asociația Timișoara Capitală Europeană a Culturii a încheiat în anii 2022 și 2023 (până în prezent) doar două contracte cu presa, pentru servicii de publicitate privind programul Timișoara Capitală Europeană a Culturii 2023. Aceste contracte vizează atât presa locală, cât și cea națională.
Conform informațiilor solicitate de redacția noastră, în baza legii privind accesul la informațiile de interes public, și primite de la „Asociația Timișoara 2021- Capitală Europeană a Culturii”, primul contract a fost încheiat cu Media Sound SRL (West City Radio) în valoare de 2.602,46 de lei și acoperă perioada 11-17 februarie 2023. Al doilea contract a fost încheiat cu Media Group Services International SRL (Kiss FM) în valoare de 2.135,18 de lei și acoperă perioada 1-28 februarie 2023.
Număr facturi | Valoare | Perioadă | Denumire ofertant |
1 | 2.602,46 | 11-17.02.2023 | Media Sound Srl (West City Radio) |
1 | 2.135,18 | 01-28.02.2023 |
Media Group Services International Srl (Kiss FM) |
Obiectul acestor contracte îl reprezintă vânzarea de spații publicitare pe una sau mai multe stații radio autorizate, care să funcționeze pe teritoriul României, conform legislației audiovizuale în vigoare și altor acte normative incidente. Spoturile sau materialele publicitare trebuie să fie difuzate pe posturile radio în conformitate cu comenzile sau mediaplanurile semnate și stampilate de beneficiar.
În ceea ce privește contractele de același tip realizate de entitățile terțe, reprezentanții asociației au transmis pentru infotimisoara.ro că „Asociația Timișoara Capitală Europeană a Culturii nu acordă finanțări publice operatorilor din programul cultural”.