Magazinele PPC Energie, parte a grupului PPC (anterior Enel Energie), din județele Timiș, Caraș – Severin, Arad și Hunedoara vor fi închise în perioada 1-2 ianuarie 2024, cu ocazia zilelor libere legale. În acest interval, serviciul de call center va fi disponibil exclusiv pentru informații automate, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
În restul zilelor, magazinele PPC Energie vor opera conform programului obișnuit. Pentru a facilita accesul clienților la servicii, se recomandă utilizarea canalelor digitale.
Majoritatea operațiunilor, inclusiv primirea și plata facturilor, pot fi efectuate online. Clienții sunt încurajați să utilizeze opțiunile digitale pentru comunicare, primirea facturii prin e-mail sau SMS, sau descărcarea copiei facturii de pe platforma online.
În perioadele de telecitire specificate pe factură, clienții pot transmite indexul pentru electricitate la numerele de telefon gratuite sau cu tarif normal. Pentru consumul de gaze, există linii dedicate și opțiuni prin aplicația My Enel.
Pentru întrebări și asistență, clienții pot contacta consultanții PPC Energie Muntenia sau PPC Energie la numerele de telefon indicate în timpul programului de lucru, de luni până vineri între 8:00 și 20:00. Alternativ, aplicația MyEnel oferă funcționalități extinse, inclusiv gestionarea facturilor și a serviciilor.
Pentru plăți în numerar, automatele self-pay din magazinele PPC Energie și rețelele de supermarketuri sunt disponibile în București și zece județe. Alte opțiuni de plată includ bancomatele, debitul direct, internetul sau transferurile bancare, detalii fiind disponibile pe factura de energie electrică.