Redacție November 11, 2020

 

E atât de ușor să te bucuri de premii și oferte de #mALL BLACK FRIDAY, la SHOPPING CITY TIMIȘOARA

Promoții și reduceri de până la 70% la branduri renumite: INTERSPORT, SEPHORA, ANNA CORI, HUMANIC, NORIEL

Pe 13 noiembrie, SHOPPING CITY TIMIȘOARA dă startul campaniei #mALL BLACK FRIDAY și oferă noi motive de bucurie pasionaților de shopping. Cele mai cunoscute branduri de modă, frumusețe, IT&C, produse home & deco, jucării și multe altele, își așteaptă clienții cu oferte promoționale, reduceri de până la 70% și premii instant. Oferte de nerefuzat pregătesc și restaurantele din food court pentru preparatele în regim take-away.

În weekendul 13-15 noiembrie, #mALL BLACK FRIDAY aduce la Shopping City Timișoara oferte unice și premii pentru shopping: astfel, cumpărăturile de minimum 300 lei, pe maximum 3 bonurile fiscale (Hypermarket Carrefour nu este inclus), pot aduce prin tragere la sorți trei superpremii: 1 televizor Smart LED Samsung, 1 Automat de cafea Krups sau 1 Consolă PS4 Sony PRO ITB. Regulamentul complet de participare se găsește aici.

Reduceri de până la 70% la branduri renumite

Promoțiile și reducerile considerabile se vor activa pe toată durata lunii noiembrie și vor ajunge și până la 70% la toate produsele sau la produse selectate, în magazine precum: 

  • INTERSPORT: reduceri de până la 60%, în perioada 13-15 noiembrie, în limita stocului disponibil; Sale -50% la cel de-al doilea produs, în perioada 16-30 noiembrie, în limita stocului disponibil (reducerea se aplică din prețul de vânzare celui de-al doilea produs – cel cu prețul cel mai mic)
  • TRIUMPH: 30% reducere la toate produsele de lenjerie intimă
  • NORIEL: până la 70% reducere la jucării selecționate și până la 50% reducere la articole vestimentare selecționate
  • ANNA CORI: 60% reducere la produsele din colecția de toamnă-iarnă 2020
  • TEZYO: reduceri de pânâ la 50%
  • SALAMANDER: reduceri de pânâ la 50%
  • TEILOR: 30% reducere pentru colecția Legendary Diamonds
  • SMYK: 50% reducere la articole selectate
  • CCC: până la 50% discount la o selecție de modele Lasocki, în perioada 12-15 noiembrie și până la 50% discount la o selecție de genți și accesorii, în perioada 16-18 noiembrie. Până la 50% discount la toate articolele și 30% discount la toate produsele din colecția nouă aflate la preț întreg, în perioada 19-29 noiembrie
  • LC WAIKIKI: oferta 3+1 la toate produsele, în data de 13 noiembrie
  • GATTA: reduceri de până la 50% la articole selectate, în perioada 16-30 noiembrie
  • HUMANIC: -50% pentru a doua pereche de încălțăminte cumpărată, în perioada 12-22 noiembrie și -30% pentru toate produsele, în perioada 22-29 noiembrie
  • SEPHORA: 30% reducere la cele mai îndrăgite palete de makeup; 30% discount la parfumurile sau seturile de 100 ml și extra 10% în baza cardului de fidelitate; 30% reducere la produsele Sephora Collection și 30% discount la toate măștile și demachiantele.

Bucură-te de Black Friday și #shoppingînsiguranță!

Știm că experiența cumpărăturilor de Black Friday înseamnă mai mult decât o comandă online: este inspirație pentru cadouri, pentru outfituri, în timp ce te plimbi prin magazine sau prin galerii; înseamnă bucuria de a proba și certitudinea că vei cumpăra întocmai pe măsura și pe placul tău, plăcerea de a pleca pe loc cu produsele pe care le-ai cumpărat și pe care vrei să le porți sau să le testezi imediat. Mai mult, o sesiune perfectă de cumpărături se încheie savurând, pe terasă sau acasă, preparatul tău preferat cumpărat de la restaurantele din food-court sau de la fast-food-uri care concurează și ele cu oferte speciale în perioada 13-15 noiembrie.

Pentru ca vizitatorii să se bucure de toate acestea fără griji, SHOPPING CITY TIMIȘOARA s-a pregătit cu toate măsurile de siguranță pentru o experiență de shopping offline și cu un ghid creat special pentru această perioadă, care include cele mai importante lucruri de respectat în vizita la cumpărături (în imagine).

Măsuri sporite de protecție în mall

SHOPPING CITY TIMIȘOARA a implementat un plan de măsuri suplimentare de siguranță, care are drept obiectiv principal prevenirea răspândirii Covid-19 și este concentrat pe doi parametri principali: asigurarea distanțării sociale de minimum 2 metri și asigurarea dezinfectării constante a centrului comercial.

Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea unor dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, aerisirea si filtrarea aerului din centrul comercial o data la 3 ore, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, benzi cu suprafata nanosept pe suprafetele frecvent atinse.

Toți vizitatorii centrului comercial sunt obligați să poarte mască de protecție conform indicațiilor autorităților, fiind verificați în acest sens. De asemenea, SHOPPING CITY TIMIȘOARA își asumă sistemul prin care asigură distanțarea, prin asigurarea în medie a unui perimetru de 20 mp pentru o singură persoană, în spațiile comune (galerie, zone cu trafic intens etc). În aceste condiții, SHOPPING CITY TIMIȘOARA asigură spațiul necesar distanțării sociale. 

Accesul în centrul comercial este permis doar clienților care poartă mască de protecție, iar această măsură este obligatorie și pentru personalul din magazine și echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităților, la intrarea în centrul comercial, a fost implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienților. În plus, în dreptul fiecărei intrări a fost instalat câte un dispenser cu dezinfectant pentru mâini pentru a fi folosit de fiecare client la accesul în clădire.

Mai multe detalii despre toate surprizele pregătite de SHOPPING CITY TIMIȘOARA pot fi descoperite pe site-ul centrului comercial și pe pagina de Facebook, dar si pe Instagram.

Despre SHOPPING CITY TIMIȘOARA

SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. 

Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp. 

În plus, timișorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare IMAX și 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică și un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile.

Citește și:  Cei cinci tineri răsturnaţi cu maşina în cursul nopţii pe Transfăgărăşan sunt în spital, unul fiind transferat la Timişoara

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*