Începând de miercuri, 22 iulie, DSP Timiș a suspendat programul cu publicul, precum și eliberarea documentelor soluționate și înregistrările.
Decizia a fost luată după ce în ultima perioadă s-a înregistrat o creștere accentuată a cazurilor de COVID-19 în județ, tot personalul instituției fiind implicat în gestionarea pandemiei.
„Avand in vedere prelungirea starii de alerta concomitent cu cresterea accentuata a numarului de infectari cu noul coronavirus si implicarea intregului
personal din DSPJ Timis in gestionarea pandemiei determinata de SARS-CoV-2 conducerea DSPJ Timis comunica urmatoarele:
La compartimentul Avize autorizari se suspenda programul cu publicul, eliberarea documentelor solutionate si inregistrarile cu exceptia:
- reglementarile sanitare aferente functionarii spitalelor publice (autorizatii sanitare de functionare, vize anuale, avize modificari structura unitati sanitare)
- vize anuale ale autorizatiilor sanitare de functionare
- aviz sanitar pentru transportul cadavrelor umane
- documentatii destinate proiectelor finantate prin Fonduri Europene
Eliberarea documentele solutionate prin compartimentul Avize si autorizari (autorizatii sanitare de functionare, vize anuale, notificari de asistenta de specialitate, notificari de certificare a conformitatii si documente pentru accesare Fonduri Europene) se realizeaza prin e-mail Ia cererea solicitantului (cu precizarea numarului, datei de inregistrare si tipului de reglementare sanitara) formulata la adresa de e-mail: avize@dsptimis.ro.”, au transmis reprezentanții DSP Timiș.