Primăria Municipiului Timișoara a anunțat desfășurarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea a două posturi de inspector în cadrul Serviciului Guvernanță Participativă și Management Cartiere. Proba scrisă va avea loc la data de 24 noiembrie 2023, iar dosarele pot fi depuse până pe 16 noiembrie 2023.
Posturile disponibile și condițiile de participare
Primul post disponibil este cel de Inspector de specialitate debutant, iar al doilea post este pentru Inspector de specialitate I la Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere.
Pentru a participa, candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale de ocupare a unei funcții contractuale și pe cele specifice postului pentru care candidează.
Calendarul și etapele concursului
Concursul are mai multe etape, cum ar fi selecția dosarelor, proba scrisă, interviul și probe suplimentare de competențe lingvistice și IT.
Datele importante sunt:
- Afișarea anunțului concursului: 3 noiembrie 2023
- Depunerea dosarelor de concurs: între 3 și 16 noiembrie 2023
- Probele suplimentare de competențe: 24 noiembrie 2023
- Proba scrisă: 24 noiembrie 2023, ora 11:00
- Interviul: în termen de 4 zile lucrătoare de la proba scrisă
Contact și informații suplimentare
Pentru mai multe detalii referitoare la condițiile de participare sau alte informații despre concurs, puteți contacta consilierul superior Pop Simona la adresa de e-mail simona.pop@primariatm.ro sau la numărul de telefon 0256/408352. Informații suplimentare sunt disponibile și la sediul instituției, situat pe Bd.C.D.Loga nr.1, camera 8.
Pentru a accesa anunțul de concurs complet și pentru detalii specifice, accesați link-ul.