Primăria Timișoara a anunțat organizarea unui concurs pentru ocuparea a trei posturi de conducere vacante în cadrul organigramei instituției. O oportunitate pentru profesioniștii interesați să contribuie la îmbunătățirea calității vieții în orașul Timișoara.
Cele trei posturi disponibile sunt:
- Director general la Direcția Generală de Investiții și Mentenanță
Procesul de selecție constă în trei etape: evaluarea dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviul. De asemenea, vor exista teste suplimentare pentru verificarea competențelor lingvistice în limbi străine și abilităților în domeniul IT. Candidații trebuie să depună un dosar de concurs care să includă documente precum formularul de înscriere, curriculum vitae și copii ale actelor relevante. Printre condițiile de participare se numără cetățenia română, cunoașterea limbii române, vârsta minimă de 18 ani, experiența și studiile necesare în domeniu. Dosarele de concurs trebuie depuse la sediul Primăriei Timișoara, iar bibliografia obligatorie conține acte normative și alte surse relevante.
Mai multe detalii se găsesc la adresa: https://www.primariatm.ro/2023/05/16/anunt-concurs-17/
- Director executiv la Direcția Relații Comunitare
Procesul de selecție constă în etape similare: evaluarea dosarelor, proba scrisă și interviul, urmate de eventuale teste suplimentare pentru verificarea abilităților lingvistice și IT. Calendarul concursului este următorul: dosarele pot fi depuse între 16 mai și 6 iunie 2023, iar proba scrisă și celelalte teste suplimentare vor avea loc pe 16 iunie 2023 la sediul Primăriei Timișoara. Persoana de contact pentru informații suplimentare este consilierul Pop Simona, disponibilă prin e-mail simona.pop@primariatm.ro, telefon 0256/408352 sau la sediul instituției. Dosarul de concurs trebuie să conțină documente precum formularul de înscriere, curriculum vitae, copii ale actelor de identitate, diplome, carnetul de muncă și alte documente relevante. Candidații trebuie să îndeplinească condiții precum cetățenia română, domiciliul în România, cunoașterea limbii române, vârsta minimă de 18 ani, capacitatea deplină de exercițiu, aptitudinile medicale și psihologice, precum și studii și experiență în domeniu. Bibliografia de concurs cuprinde acte normative și alte surse relevante pentru postul respectiv.
Mai multe detalii se găsesc la adresa: https://www.primariatm.ro/2023/05/16/anunt-concurs-15/
- Șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape
Postul face parte din Aparatul de Specialitate al Primarului și este pe durată nedeterminată, iar programul de lucru este de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână. Procesul de selecție constă în evaluarea dosarelor, proba scrisă și interviu, precum și teste suplimentare pentru competențele lingvistice în limbi străine și IT. Calendarul concursului este același ca în cazul postului anterior. Persoana de contact pentru informații suplimentare este consilierul Pop Simona. Dosarul de concurs trebuie să conțină documente precum formularul de înscriere, curriculum vitae, copii ale actului de identitate, diplome de studii, carnetul de muncă, adeverința medicală, cazierul judiciar și declarația pe propria răspundere. Candidații trebuie să îndeplinească condiții precum cetățenia română, cunoașterea limbii române, vârsta minimă de 18 ani, capacitatea deplină de exercițiu și aptitudinea medicală și psihologică. De asemenea, trebuie să îndeplinească condițiile de studii și experiență în domeniu, să nu fie condamnați pentru anumite infracțiuni, să nu le fie interzis dreptul de a ocupa o funcție publică și să nu fie destituiți disciplinar în ultimii 3 ani. Bibliografia de concurs cuprinde acte normative și surse relevante pentru funcția publică, inclusiv Constituția României, Codul administrativ și alte legi specifice domeniului.
Candidații interesați vor fi evaluați pe baza dosarelor de înscriere, a competențelor IT și lingvistice, a probei scrise și a interviului.
Mai multe detalii se găsesc la adresa: https://www.primariatm.ro/2023/05/16/anunt-concurs-16/
Termenul limită pentru depunerea dosarelor pentru posturile de mai sus este 6 iunie 2023, iar acestea trebuie înaintate la sediul Primăriei municipiului Timișoara, situat pe bulevardul C.D.Loga nr.1, parter, camera 8. Proba scrisă va avea loc pe 16 iunie 2023, la ora 11:00, la sediul instituției.
angajări, doar pe PCR (Pile, Cunoștințe, Relații), știm! Este obligatorie prin lege, scoaterea la concurs a posturlor libere! Deci, hai sictir Primărie Timișoara, deși aveți viceprimari de bun simț, de genul domnului avocat, jurist……. Cosmin Tabără! Se aleg aceia care trebuie să ocupe posturile! Știu f.b. ceea ce zic, de pe vremea lui Robu…….. Așa ceva, ocuprea posturilor din Primărie, a fost mereu, este și va fi întotdeauna doar pe Pile-Cunoștințe-Relații! Credeam că este un concurs corect, dar……………sunt naivă, știu! Păcat, de-aia avem activitate slabă, proastă, impotentă a Primăriei, pentru că sunt multe PCR, incompetente, proaste răăăăăăăăăăău……