Nicoleta C. April 21, 2022

 

Aquatim a anunțat că în perioada 22 – 26 aprilie, casieriile companiei vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.

 

Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV. Mai multe detalii găsiți aici.

În această perioadă Aquatim asigură permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet,  înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914.

Citește și:  Sute de polițiști, câini de urmă, vehicule, drone și un elicopter îl caută în continuare pe ucigasul polițistului din Timiș

Leave a comment.

Your email address will not be published. Required fields are marked*