În luna martie, dm drogerie markt lansează Caravana Frumuseții, un eveniment dedicat doamnelor și domnișoarelor din 10 orașe din România, care vor putea descoperi tendințe noi în frumusețe, participa la sesiuni foto creative și primi sfaturi de la specialiști.
dm drogerie markt organizează, în luna martie, Caravana Frumuseții, un eveniment dedicat clientelor din 10 orașe din România, unde participantele pot descoperi tendințe noi în frumusețe, pot primi sfaturi utile de la specialiști și se pot bucura de sesiuni foto creative.
Caravana Frumuseții va avea loc în 12 magazine dm, în perioada 7-30 martie, cu evenimente programate între orele 17:00 și 21:00, în funcție de locație.
„În luna martie, dm își răsfață clientele: Caravana Frumuseții va oferi participantelor ocazia să descopere noi tendințe în frumusețe, să învețe trucuri utile, să-și surprindă personalitatea și stilul unic prin poze creative, să socializeze cu alți iubitori ai brandului dm și creatorii de conținut apreciați”, au transmis organizatorii.
Evenimentul va ajunge în următoarele orașe și locații:
- Timișoara – Shopping City (7 martie, 18:00 – 21:00)
- Arad – AFI Europe (8 martie, 18:00 – 21:00)
- Sibiu – Prima Shopping Center (9 martie, 17:00 – 20:00)
- Iași – Family Market Miroslava (14 martie, 18:00 – 21:00)
- Râmnicu Sărat – Value Centre (15 martie, 18:00 – 21:00)
- Giurgiu – Aurora Retail Park (16 martie, 18:00 – 21:00)
- Turda – Funshop Park (21 martie, 18:00 – 21:00)
- Sighișoara – Str. Mihai Viteazu (22 martie, 18:00 – 21:00)
- Oradea – Shopping City (23 martie, 18:00 – 21:00)
- București – Centru/Unirii (28 martie, 18:00 – 21:00), Militari Shopping Centre (29 martie, 18:00 – 21:00), Vitan Mall (30 martie, 18:00 – 21:00)
În cadrul Caravanei, participantele vor afla de la specialiști cum să creeze un look pinup, să aplice eyeliner-ul perfect și să aleagă nuanța potrivită de ruj pentru „bold lips”, cu ajutorul produselor Rimmel London.
Syoss va prezenta idei de coafuri lejere de primăvară, iar Dove va aduce cele mai recente inovații în îngrijirea pielii. Participantele vor primi și recomandări pentru îngrijirea tenului cu produsele Balea med, precum și sfaturi despre alegerea corectă a periilor de păr, oferite de partenerii Parsa.
Pe lângă experiențele de înfrumusețare, fiecare participantă va primi cadouri personalizate.
„De la puterea interioară la frumusețea exterioară, fiecare este unică, autentică, adevărată, iar această experiență este menită să celebreze doamnele și domnișoarele de toate vârstele, oferindu-le surprize plăcute”, au precizat organizatorii dm.
Caravana Frumuseții face parte din strategia dm de a oferi clienților experiențe interactive, prin care aceștia pot testa produse și afla recomandări personalizate.
dm drogerie markt este cel mai mare lanț de drogherii din Europa, fondat în 1973 și prezent în 14 țări. În România, compania este activă din 2007 și deține peste 150 de magazine fizice, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”. Până în prezent, dm România a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă.