Poșta Română și-a extins portofoliul de produse și a lansat primele cutii poștale digitale. Acestea oferă posibilitatea clienților să-și ridice coletele oricând doresc, fără să mai interacţioneze cu salariaţii de la poştă.
Informarea clienților care au de ridicat un colet se va face prin sms sau e-mail. În plus, aceștia pot să facă plata direct la cutia poștală digitală. Cutia este dotată cu un ecran tactil și este ușor de folosit.
„Așa cum am promis la începutul anului, lansăm și primele cutii poștale digitale, după punerea în funcțiune a ghișeului poștal digital, petrecută acum ceva mai mult de o lună de zile. Credem cu tărie că prezența acestei opțiuni în oficiile noastre poștale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerințelor pieței. Clienții au nevoie de flexibilitate și proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere. Poșta Română se află într-un proces amplu de investiții în modernizare, iar anul acesta dispunem cele mai mari investiții bugetate și aflate în derulare din ultimele decenii”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
Primele două cutii digitale au fost instalate în București şi în oraşul Buftea. Poșta Română are în total 3.000 de astfel de lockere, iar în perioada următoare le va instala în toată țara.