CFR Călători anunță suplimentarea personalului la casele de bilete din stațiile de cale ferată, în special în orașele universitare, pentru a reduce timpul de așteptare și a evita aglomerația. Măsura vine în sprijinul studenților și al tuturor călătorilor care achiziționează bilete de tren.
Personal suplimentar pentru orașele universitare
Potrivit CFR Călători, suplimentarea personalului se va realiza „în limita posibilităților” și va viza în principal centrele universitare. Scopul acestei măsuri este de a diminua cozile formate la casele de bilete, în special în perioadele aglomerate, și de a asigura condiții optime de servire.
Pentru a reduce timpul petrecut la casele de bilete, compania recomandă achiziționarea biletelor cu anticipație de până la 30 de zile. Studenții beneficiază de facilități speciale, iar biletele pot fi cumpărate din gări, agențiile de voiaj CFR, dar și online.
Informații utile pentru călători
Călătorii pot obține informații despre trenuri și program în mai multe moduri:
- Telefonic: la numărul 0219521 (INFO CFR) sau numerele stațiilor CFR, disponibile pe site-ul oficial.
- Online: aplicația Trenul Meu (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries) oferă informații în timp real despre trenuri, opriri și întârzieri.
- Site-uri oficiale: www.cfr.ro și www.cfrcalatori.ro includ camere web live din gările mari, precum Timișoara, București Nord și Cluj-Napoca.
- Direct din gări: prin personalul CFR.
„Pentru a evita cozile inerente care se creează la casele de bilete, recomandăm, în special studenților, cumpărarea din timp a biletelor”, subliniază reprezentanții companiei. Măsura suplimentării personalului la casele de bilete este binevenită pentru reducerea aglomerației și îmbunătățirea experienței călătorilor, în special în orașele universitare.