Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română, înființată pentru îmbunătățirea siguranței în transportul feroviar și cu metroul


2 răspunsuri la “Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română, înființată pentru îmbunătățirea siguranței în transportul feroviar și cu metroul

  1. !activitatea ASFR în teritoriu se face prin Inspectoratele de Siguranţă Feroviară regionalele CFR. Inspectoratele de Siguranţă Feroviară sunt structuri teritoriale din cadrul ASFR, FĂRĂ RESPONSABILITATE JURIDICĂ, care se regăsesc în structura organizatorică a ASFR aprobată prin bla-bla, având atribuţii de deplasare la locul producerii accidentelor sau incidentelor, (ADICĂ POSTFACTUM) de efectuare de inspecţii de stat (ADICĂ CÂND GARNITURILE STAU ŞI NU SE DEPLASEAZĂ?) având ca scop verificarea măsurilor (HÂRTII) luate (HÂRTII) în vederea restabilirii circulaţiei feroviare („Hai să reprăm bucata cu pricina…” şi atribuţii în legătură cu autorizarea şi certificarea de siguranţă (HÂRTII).
    Mai are România o infrastructură feroviară? Mai are material rulant, nu performant, dar sigur?
    S-a furat etatizat, parlamentarizat şi rommanesc… S-au desfiinţat o mulţime de linii, unele recent după darea în folosinţă… lucrări noi de infrastructură găseşti doar dacă prin nou/recent înţelegi peste 3 decenii.
    O mulţime de locomotive stau şi aşteaptă reviziile şi modernizările, timp în care sunt vandalizate şi se fură din ele tone de cupru fiind pictate de graffitişti funcţionali…
    Nu prea mai există producţie de cap-uri motoare sau vagoane… şi dacă sunt (probabil sunt din kit-uri)…
    Semnalizarea feroviară lasă şi ea de dorit…
    Aş mai scrie dar am de lucru…
    Unde ai găsit o poză cu o locomotivă „ţais”?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *