Teatrul Național din Timișoara a lansat astăzi numărul 2 al revistei aTeNT, serie nouă, marcă editorială a noului mandat.
„Teatrul Național își continuă misiunea și este aTeNT la Om, la cel din sală și la cel de pe scenă. Cei doi – unul în sală, unul pe scenă – formează perechea, echilibrul comunicării, al creației, al întâlnirii. Apropiați-vă mai mult de Oamenii de pe scenă, citindu-le gândurile, motivațiile, preocupările în revista aTeNT”, a spus Ada Hausvater, managerul Naționalului.
Într-adevăr, revista conține informații despre spectacolele programate în luna februarie și oferă cititorilor, prin interviuri, declarații, editoriale, fotografii etc., oportunitatea de a intra în lumea din spatele scenei. Prin intermediul revistei, cititorii se vor putea conecta cu ideile, motivațiile, conceptele care construiesc spectacolele, cu oamenii din spatele personajelor, cu creatorii de imaginație din Teatrul Național.
Revista face parte din colecția aTeNT, colecție care a însoțit evoluția Teatrului Național în ultimii 17 ani, într-o mare varietate de formule editoriale: revista aTeNT, care a apărut în perioada 2006-2010, colecția aTeNT de caiete-program ale spectacolelor din repertoriu, colecția aTeNT de cărți de și despre teatru.
Numărul 2/2022 al revistei costă 30 de lei și a fost pus în vânzare la Teatrul Național. Revista aTeNT poate fi achiziționată în foaierul Sălii Mari, respectiv în foaierul Sălii 2 înainte de spectacolele programate, precum și de la Agenția de bilete „Mărășești”, str. Mărășești nr. 2, orar marți – duminică, între orele 11-19.