Primăria Timișoara anunță, prin Casa de Cultură a Municipiului, organizarea celei de-a XVI-a ediții a Târgului de Crăciun, un eveniment devenit tradiție, ce va avea loc în perioada 26 noiembrie 2023 – 7 ianuarie 2024. Comercianții și artiștii au oportunitatea de a se înscrie și de a participa la acest eveniment festiv de Crăciun.
Cei interesați pot depune dosarele de înscriere la sediul Casei de Cultură din Timișoara, situat pe strada Miron Costin nr. 2, în intervalul 13-20 octombrie 2023, între orele 9:00 și 12:00. Alternativ, dosarele pot fi trimise prin e-mail la adresa boe@ccmt.ro până la data de 22 octombrie 2023.
Târgul este deschis pentru următoarele categorii:
- Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) care produc sau comercializează produse nealimentare specifice Crăciunului.
- Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) care produc sau comercializează produse alimentare, inclusiv cozonac, kurtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.
- Artiști plastici și meșteșugari constituiți sub o formă juridică (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI).
Este important de menționat că selecția se aplică exclusiv categoriilor de comercianți și artiști menționați mai sus.
Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului sunt disponibile pentru descărcare pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, casadeculturatm.ro, sau pe pagina de Facebook a evenimentului.
Pentru mai multe informații sau pentru asistență suplimentară, persoanele interesate se pot adresa Casei de Cultură a Municipiului Timișoara, pe pagina de Facebook, la numărul de telefon 0256-498214 sau prin e-mail la office@ccmt.ro.